marți, 2 martie 2010

Unde erai tu când am întemeiat pământul?

Cine este cel ce Îmi întunecă planurile, prin cuvântări fără pricepere?
Încinge-ţi mijlocul ca un viteaz, ca Eu să te întreb, şi tu să Mă înveţi.
Unde erai tu când am întemeiat pământul? Spune, dacă ai pricepere.
Cine i-a Hotărât măsurile, ştii? Sau cine a întins frânghia de măsurat peste el?
Pe ce Sunt sprijinite temeliile lui? Sau cine i-a pus piatra din capul unghiului? (Iov 38:2-6)
Pământul (numit şi "Terra" sau şi "planeta albastră") este în sistemul solar a treia planetă ca distanţă faţă de Soare şi a cincea ca mărime. Când desemnează planeta, cuvântul se scrie cu majusculă. Terra face parte dintre planetele interioare ale sistemului solar (planetele aflate în interiorul centurii de asteroizi). Este cea mai mare planetă telurică din sistemul solar, şi singura din Univers cunoscută ca adăpostind viaţă.
Văzut din spaţiul extraterestru, o mare parte din Pământ prezintă culorile albastru închis şi alb - datorită oceanelor şi a norilor din atmosferă.
Caracteristici fizice:
- diametrul mediu: 12.745,594 km
- circumferinţa medie: 40.041,47 km
- suprafaţa: 510.065,600 km²
- volumul: 1,0832073×1012 km³
- masa: 5,9742×1024 kg


Sursa: Wiki

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Copyright 2018 - FreshVision
Powered By Blogger
Taci, şi te voi învăţa înţelepciunea!
Iov 33:33

  ©Template by Dicas Blogger
Adapted by Jurnalul lui Mitruţ