duminică, 20 februarie 2011

Cercetează-mă, Doamne, încearcă-mă ...

"Fă-mi dreptate, Doamne, căci umblu în nevinovăţie şi mă încred în Domnul fără şovăire. Cercetează-mă, Doamne, încearcă-mă, trece-mi prin cuptorul de foc rinichii şi inima! Căci bunătatea Ta este înaintea ochilor mei, şi umblu în adevărul Tău ... Îmi spăl mâinile în nevinovăţie şi aşa înconjor altarul Tău, Doamne, ca să izbucnesc în mulţumiri şi să istorisesc toate minunile Tale. Doamne, eu iubesc locaşul Casei Tale şi locul în care locuieşte slava Ta ... Eu umblu în neprihănire; izbăveşte-mă şi ai milă de mine! Piciorul meu stă pe calea cea dreaptă: voi binecuvânta pe Domnul în adunări." 
(Psalmul 26:1-3, 6-8, 11-12)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Copyright 2018 - FreshVision
Powered By Blogger
Taci, şi te voi învăţa înţelepciunea!
Iov 33:33

  ©Template by Dicas Blogger
Adapted by Jurnalul lui Mitruţ