vineri, 15 iulie 2011

Gata îmi este inima să cânte ...

"Gata îmi este inima să cânte, Dumnezeule! Voi cânta, voi suna din instrumentele mele; aceasta este slava mea! Deşteptaţi-vă, lăută şi harpă! Mă voi trezi în zori de zi. Te voi lăuda printre popoare, Doamne, Te voi cânta printre neamuri. Căci mare este bunătatea Ta şi se înalţă mai presus de ceruri, iar credincioşia Ta, până la nori. Înalţă-Te peste ceruri, Dumnezeule, şi fie slava Ta peste tot pământul! Pentru ca preaiubiţii Tăi să fie izbăviţi, scapă-ne prin dreapta Ta şi ascultă-ne! Dumnezeu a vorbit în sfinţenia Lui: Voi birui ..."
(Psalmul 108:1-7a)

2 comentarii:

Lavinia Dance 15 iulie 2011 la 12:18  

Dumnezeu merita sa fie laudat...
:)

Misu Radovici 15 iulie 2011 la 12:25  

All day ... every day :)
Thx 4 passin' by :)

Trimiteți un comentariu

© Copyright 2018 - FreshVision
Powered By Blogger
Taci, şi te voi învăţa înţelepciunea!
Iov 33:33

  ©Template by Dicas Blogger
Adapted by Jurnalul lui Mitruţ